جلسه هماهنگی ستاد آزمون های ورودی مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی

جلسه هماهنگی ستاد آزمون های ورودی مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی به ریاست مدیر کل آموزش و پرورش برگزارشد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد، مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد در این نشست اظهار داشت: تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه بهتر آزمون های ورودی مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی اندیشیده شده است. 
" عباسعلی دانافر" افزود: ایجاد فضای آرام برای دانش آموزان و والدین ، توجیه روسا و ناظران حوزه های اجرایی و هماهنگی لازم بین حوزه های مختلف از اولویت برگزاری آزمون می باشد.
در این جلسه سایر اعضا نیز به بیان نکاتی پیرامون آزمون پرداختند.
نکات ضروری درمورد آزمون:
آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی دوره های اول و دوم متوسطه در سال تحصیلی 99-98 به صورت همزمان با سراسر کشور، به شرح ذیل برگزار می گردد: 
-   ورودی پایه هفتم مدارس استعدادهای درخشان : روز پنج شنبه مورخ 30/03/1398 - ساعت 9 صبح
-   ورودی پایه دهم مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی : روز جمعه مورخ 31/03/1398 - ساعت 9 صبح
توصیه می گردد دانش آموزان یک ساعت قبل از آزمون ( ساعت 8 صبح )در محل برگزاری حضور داشته باشند.
لازم به ذکر است درهاي ورود به جلسه امتحان نيم ساعت قبل از شروع آزمون بسته خواهد شد، لذا كليه داوطلبان مي‌بايست قبل از بسته شدن درهاي ورودي، در محل حوزه امتحاني خود حاضر باشند.
 نحوه‌ و زمان پرداخت وجه ، ویرایش و چاپ كارت شركت در آزمون:
لينك مربوط به كارت و توضیحات مورد نیاز جهت شركت در آزمون، بر روي سايت های اطلاع‌رساني مربوطه به نشانی: 
  ورودی پایه هفتم :             www.hoosh.medu.ir
  ورودی پایه دهم :               www.azmoon.medu.ir
قرار دارد که داوطلبان مي‌توانند با وارد كردن شماره ملی و همچنین رمز همگام خود،  نسبت به مشاهده و ویرایش احتمالی و سپس تهیه پرينت كارت شرکت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعيين شده در پرينت كارت، به حوزه امتحاني مربوطه مراجعه نمايند.
توجه : 
1- براي شركت در جلسه آزمون، همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون و هم چنين اصل شناسنامه الزامي است.
( لازم است پرینت کارت مذکور توسط دانش آموز و ولی ایشان تایید « امضا» گردد. البته مهر و تایید توسط مدیر آموزشگاه فعلی الزامی نمی باشد. )
2- برخی از امکانات ویرایشی ( ازجمله سهمیه ثبت نامی و رشته/ محل انتخابی ) در سامانه فعال بوده که لازم است داوطلبِ متقاضیِ ویرایش، قبل از پرداخت وجه و چاپ کارت، اقدام به ویرایش نماید. (تذکر مهم: پس از چاپ کارت، ویرایش به هیچ عنوان امکان پذیر نمی باشد.)
داوطلبان مي‌توانند در صورت بروز هرگونه اشكال و یا سوال احتمالی، با کارشناس سنجش ادارات شهرستان/ منطقه/  ناحیه خود و یا با اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی اداره کل مراجعه و یا با شماره تلفن های 6-33144321 تماس حاصل نمایند.
 
آدرس کوتاه: